Panaszkezelés

SZKHT Panaszkezelés

Tisztelt Bejelentő!

Társaságunkhoz panaszaival kapcsolatosan a panaszbejelentes@szkht.hu címen vagy a személyes ügyfélszolgálatunkon keresztül (Szeged, Stefánia 6.) tehet bejelentést valamint a 62/777-222-es központi telefonszámunkon.

Fogyasztóvédelmi referens: Dr. Tomasovszky Csilla (62/777-210)

Közszolgáltatással kapcsolatos panaszaikra 15 napon belül, közterület fenntartással kapcsolatos panaszaikra 30 napon belül válaszolunk.

Az ügyfél jogérvényesítés érdekében panaszával fordulhat a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Független Békéltető Testülethez ( 6721 Szeged, Párizsi krt 8-12 ), illetve a Csongrád Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségéhez ( 6722 Szeged, Rákóczi tér 1 ).

Felügyeleti szervünk Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata. (6720 Szeged, Széchenyi tér 10.)

Szegedi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft.

Cím: 6728 Szeged, Városgazda sor 1.
Tel.: 62/777-222 Fax: 62/777-271 E-mail: szkht@szkht.hu

Ügyfélszolgálati iroda:

Cím: 6720 Szeged, Stefánia 6.

Nyitvatartás:
hétfő, kedd, szerda: 8.00-15.00
csütörtök: 7.00-19.00
péntek: 8.00-13.00
hétvégén és ünnepnapokon: zárva

Panaszkezelés:
E-mail: panaszbejelentes@szkht.hu

Fogyasztóvédelmi referens:

Dr. Tomasovszky Csilla 62/777-210


Konténer rendelés:

Tel: 62/777-205
Rendelés felvétel:
hétfőtől - péntekig: 6.00-16.00
hétvégén és ünnepnapokon nincs rendelés felvétel

Az alábbi témákban E-mailben és telefonon is érdeklődhet:

Közterület fenntartás: 62/777-255
Közlekedés szervezés: 62/777-262
   
Általános kérdések, javaslatok: Email: szkht@szkht.hu
Központi fax számunk: 62/777-271
   
   


Rendezvényszervezők részére:
Letölthető tájékoztatónkért, illetve elektronikus megrendelőlapért kérjük ide kattintson.

 

 
   
Oldaltérkép    Adatvédelmi nyilatkozat    Felhasználási feltételek    Impresszum